اعزام ووشو کاران صالح شهر به عنوان تنها نمایندگان خوزستان در انتخابی تیم ملی در استان قم

رئیس هیئت ووشو شهرستان شوشتر در گفتگویی با ما عنوان کرد : خانمها زهرا عزیزی،افسانه مختاری و مهدیه مسجدی، که چندین سال است به عنوان ووشوکاران مطرح شهرستان شوشتر در قالب تیم هیئت ووشو این شهرستان در مسابقات مختلف استانی و کشوری عناوین برتر را کسب می نمایند ، جهت شرکت در مسابفات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان که در استان قم برگزار خواهد شد به این مسابقات اعزام شدند و امیدواریم باتوجه به پتانسیل بالا و توانایی که دارند برای استان خوزستان و شهرستان شوشتر افتخار آفرینی میکنند .

احمد مرداسی رئیس هیئت ووشو شهرستان شوشتر در ادامه گفت : لازم به ذکر است که این سه بانو با مربیگری استاد شهین رئیسی از،مربیان خوب استان خوزستان عازم مسابقات شدند .

در پایان آرزوی موفقیت برای بانوان ووشوکار استان خوزستان در انتخابی تیم ملی راداریم.



تاريخ : 27 / 10 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهروندان صالح شهری پیگیر نسل های جدید اینترنت پر سرعت

قلی پور و یاری : طرح شکایت گردیده و قول همکاری داده شده

تلفن و اینترنت در جامعه امروزی ازنیازهای اساسی محسوب می‌شود به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود.

به بیان دیگر قرن جدید قرن ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت ارتباط های تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می کند و گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری روز به روز  در حال افزایش است.

در طول سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته است و حتی با روی کار آمدن چندین اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز در کشور، دامنه گسترش خدمات تلفن های همراه و اینترنت پرسرعت از کلان‌شهرها تا روستاهای دورافتاده کشیده شده است.

اما متاسفانه هنوز هم برخی شهرها و شهرستان ها از جمله صالح شهر از این نعمت بی بهره یا کم بهره بوده و یا با مشکلات فراوان آن روبه رو هستند که خواست مردم صالح شهر رسیدگی در اسرع وقت به این موضوع و ارائه خدمات پر سرعت اینترنت در سطح شهر است .

در همین راستا آقایان سعید قلی پور و احمد یاری دو تن از شهروندان صالح شهری هستند که چندین وقتی است درگیر این موضوع شده و با پیگیری های مستمر به نتایج خوبی هم در این راستا رسیده اند .

آقایان قلی پور و یاری با بیان اینکه طرح شکایتی از طرف ما و به زبان مردم صالح شهر صورت گرفته است عنوان می کنند:  از طریق سامانه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر این موضوع شده و علیه اپراتورهای سیار ، طرح شکایت گردیده است .

گفتنی است این پیگیری ها به ثمر نیز نشسته و کارشناسان مربوط به این اپراتورها با حضور در صالح شهر و بررسی اوضاع اینترنت از نزدیک قول همکاری و مرتفع کردن این مشکل را داده اند و تمام مستندات و مکاتبات آن هم وجود دارد .

شهروندان صالح شهری که یکی از دغدغه های کنونی صالح شهر را اینترنت با سرعت پایین نام میبرند ، با مراجعه به ما خواستار پیگیری های بیشتر از طریق رسانه ها و همچنین مسئولین مربوطه در صالح شهر و شهرستان شده تا بلکه نسل های پرسرعت اینترنت هم مهمان همیشگی خانه های همشهریان باشد .

در پایان شهروندان صالحی شهری اظهار داشتند پیگیر ادامه طرح شکایت هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد تا این تکنولوژی به شهر ما هم بیاید و همانند سایر شهرها ما هم از اینترنت بهره ببریم .

 



تاريخ : 29 / 9 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات فوتبال بزرگسالان صالح شهر که در زمین چمن مصنوعی برگزار گردید قهرمان خود را شناخت . این مسابقات که 4 تیم پاس ، پرسپولیس ، شاهین و عقاب در آن حضور داشتند به صورت دوره ای برگزار و پایان یافت .

در این دوره از بازی ها نیز تیم ها در بازی های نزدیک و پرتنش به مصاف هم رفتند تا به جام قهرمانی برسند .

تیم پاس صالح شهر باارائه بازی های خوب و دیدنی توانست 3 برد را کسب و با بدست آوردن 9 امتیاز با قدرت قهرمان شود .

گفتنی است فوتبال در صالح شهر همیشه بصورت جدی برگزار و فوتبال دوستان خاص خود را دارد و می توان گفت در شهرستان حساس ترین و پرهیجان ترین بازی ها در این شهر برگزار میگردد .

هیئت فوتبال صالح شهر اعلام کرد تا پایان سال جاری مسابقات فوتبال در رده های نونهالان ، پیشکسوتان و بزرگسالان در زمین خاکی برگزار خواهد شد.



تاريخ : 22 / 9 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده دروازه بان آینده دار و خوش آتیه صالح شهر که نقش زیادی در صعود به جام جهانی تیم فوتبال نوجوانان داشت تنها خوزستانی دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در تمرینات امادگی جام جهانی هند است .

مرحله جدید اردوی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران (نوجوانان) از 26 آذر و با حضور 26بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال زیر 16 سال ایران خود را برای حضور در جام جهانی زیر 17 سال جهان در هند آماده می کند.اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران به شرح زیر است:

 

عارف محمد علی پور، امیرحسین اسماعیل زاده، الهیار صیادمنش (مازندران)، علیرضا اسدآبادی، فروتن باقریان، علی باقری (کرمان)، امیر شمس (مرکزی)، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیرحسین خدامرادی، حسین نخودکار، علیرضا انصاری، ارشیا عباسی (تهران)، امیرسامان رنجبر، علیرضا کوشکی (اصفهان)، محمد شریفی، احمدرضا جلالی، علیرضا سواری، سیدرضا موسویان، احمد دواسر، محمدرضا غبیشاوی، علی غلامزاده (خوزستان)، محمدرضا جعفری، مصطفی نباتی (فارس)، محمد قادری (هرمزگان) و مبین عشایر (گیلان).این اردو تا روز چهارشنبه دوم دی ماه ادامه دارد.

 

شاگردان عباس چمنیان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، به همراه ژاپن، کره‌شمالی و عراق مجوز حضور در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال را به دست آوردند. تیم ایران در این رقابتها عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد. جام جهانی زیر 17 سال ، سال آینده میلادی به میزبانی هند برگزار می شود.

 



تاريخ : 5 / 8 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ورزشکار صالح شهری در مسابقات استانی کشتی آزاد قهرمان شد و بر سکوی نخست ایستاد .

میلاد قنبری که در وزن 57 کیلوگرم با رقیبان خود کشتی گرفته بود توانست با گرفتن کشتی های خوب بر رقیبان غلبه کن و مدال طلای این وزن را بر گردن آویزد .

میلاد قنبری که حدود 10 سال است به این ورزش روی آورده توانسته است مدال های متعددی در این مسیر کسب کند .

گفتنی است جوان صالح شهری پس از کسب این مقام ، به مرحله انتخابی کشوری نیز راه یافته است .

مدیریت سایت برای این جوان موفقیت روز افزون و رسیدن به رتبه های بالاتر و قهرمانی جهان و المپیک را آرزو دارد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده پس از کسب نائب قهرمانی در بازیهای آسیایی پس از سالها ، و راهیابی به مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان در سال 2017 هند عصر امروز به شهر خود باز میگردد .

نوجوان صالح شهر در این بازی ها یک تنه تیم ملی را به فینال این مسابقات رساند و چهره خود را به فوتبال ایران و آسیا شناساند و نشان داد که میتوان حتی با امکانات حداقلی اما پشت کار و اراده ای قوی به موفقیت های بزرگی دست یافت .

گفتنی است علی غلامزاده پس از اردوی 1 ماهه و پایان این مسابقات امروز صبح به تهران و از آنجا با پرواز به سمت فرودگاه دزفول حرکت خواهد کرد .

مراسم استقبال از علی غلامزاده در صالح شهر امروز راس ساعت 17:30 در مسیر خیابان اصلی بسیج نبش مطهری 8 برگزار خواهد شد .  

از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت به عمل می آید تا در این مراسم شرکت نمایند .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت ورزش و جوانان صالح شهر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به فینال بازی های آسیایی و جام جهانی 2017 هند را به علی غلامزاده و مردم صالح شهر تبریک گفت .

علی بهداروند در گفتگویی با ما گفت : خبر بسیار خوشحال کننده ایست برای ما که علی غلامزاده نوجوان خوب و خوش آتیه صالحشهر بتواند در سطح بازیهای ملی و آسیایی اینقدر خوب ظاهر شود و بدون شک عامل اصلی موفقیت تیم ملی در رقابت های آسیایی نوجوان صالح شهری باشد که با بازی خوب خود توانست تیم قوی کره را شکست دهد و به این موفقیت دست پیدا کند .

رئیس هیئت های  ورزشی صالح شهر در ادامه عنوان کرد : این موفقیت را در ابتدا به علی غلامزاده و خانواده بسیار زحمت کش ایشان تبریک عرض میکنم و سپس موفقیت وصف ناشدنی را به جامعه ورزشی صالح شهر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیشتر در فینال این بازیها با تیم ملی عراق و پس از آن بازیهای جام جهانی را دارم .

علی بهداروند در پایان از مسئولین خواست با ایجاد امکانات مناسب و رفع کمبودهای ورزشی در صالح شهر تلاش کنند تا بستر مناسبی برای سایر جوانان و نوجوانان جهت کسب موفقیت های جهانی ایجاد گردد .

 



تاريخ : 5 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی عکس های زیادی به تهران مخابره شد اما این عکس از همه تماشایی تر است به طوریکه عکس یک سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شد. نوجوانان ایران با پرچم مقدس کشورمان لبخند بر لب دارند و دستان خود را به علامت پیروزی بالا برده اند! جالب اینکه بازیکن شماره 10 هم بر دوش دروازه بان سوار شده است و پرچم ایران را به اهتزار در آورده است.

گفتنی است تیم ملی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار عمان – کره شمالی برگزار خواهد کرد که این دیدار روز پنج شنبه برگزار می شود. اگر تیم ملی نوجوانان این بازی را به سود خود به پایان ببرد یکشنبه هفته آتی دیدار فینال را برگزار خواهد کرد. در غیر اینصورت باید به تهران برگردد چون این بازی ها دیدار رده بندی ندارد.

جالب اینکه بدانید جام جهانی زیر17 سال در سال 2017 در هند برگزار می شود و با توجه به اینکه این تیم موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده و البته در همان مرحله گروهی حذف شد 5 تیم از آسیا در مسابقات جام جهانی شرکت خواهند کرد. 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و هند به عنوان میزبان بازی ها.

هم اکنون بازی های قهرمانی آسیا هم در هند در جریان است.



تاريخ : 5 / 7 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

علی غلامزاده که توانسته است با یک بازی خوب فیکس تیم ملی نوجوانان فوتبال کشور شود ، روز گذشته در برابر تیم فوتبال ویتنام نیز با ارائه یک بازی خوب توانست دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد و خود را در جام جهانی 2017 ببیند .

این موفقیت بزرگ را به علی غلامزاده ، خانواده ایشان که زحمات زیادی کشیدند و مردم صالح شهر و شهرستان گتوند تبریک عرض میکنیم و ان شاءالله در جام جهانی نیز به رتبه های خلی خوبی دست پیدا کنند .

به گزارش 11 نیوز، در ادامه مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در رده نوجوانان امروز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در گوا هند پیگیری شد. ملی‌پوشان نوجوان ایران از ساعت 14 امروز در ورزشگاه پاندیت جواهیر نهرو مقابل ویتنام قرار گرفتند. تیم پیروز این دیدار ضمن سعود به مرحله نمیه نهایی، مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را هم به دست می‌آورد.
این بازی حساس در نیمه نخست با تک گل اللهیار صیاد در دقیقه 30 به سود ایران خاتمه یافت تا شاگردان چمنیان با خیال راحت تری به این بازی ادامه دهند. نوجوانان ایران بلافاصله پس از شروع نیمه دوم در دقیقه 47 توسط محمد قادری با حساب دو بر صفر از حریف پیش افتادند. این پایان کار نبود و بار دیگر علیرضا اسدآبادی در دقیقه 62 ایران را به گل سوم رساند. پس از این سه گل شیرازه تیم ویتنام از هم پاچید و  ایران با گلزنی امیر خدا مرادی و اللهیار صیاد در دقایق 69 و 73 به فاصله را به پنچ گل افزایش داد و با حساب 5 بر صفر به پیروزی رسید.
با این پیروزی تیم ملی ایران پس از چهار سال مجوز حضور در جام جهانی هند را به دست آورد. نوجوانان ایران روز پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی با یکی از دو تیم عمان یا کره شمالی رودررو خواهند شد.
تیم ملی ایران با ترکیب علی غلام‌زاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری، الهیار صیادمنش و احمدرضا جلالی در این بازی حاضر شد.

 



تاريخ : 4 / 7 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

ترکیب تیم ملی نوجوانان در بازی با ویتنام

علی غلامزاده : مردم برایمان دعا کنند و بعد از توکل بر خدا نیاز به دعای خیر مردم داریم.

تیم ملی نوجوانان از ساعت 14 به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در برابر ویتنام صف آرایی خواهد کرد.

 

به گزارش "ورزش سه" ترکیب تیم ملی نوجوانان در این بازی از این قرار خواهد بود: علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیر حسین اسماعیل زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری و الهیار صیادمنش.

تیم ملی نوجوانان در صورت پیروزی در این دیدار به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 صعود خواهد کرد.



تاريخ : 31 / 6 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گروه کوهنوردی جانبازان شهرستان گتوند به قله 3800 متری سهند استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه صعود نمودند که اعضای این گروه آقایان علیمحمد ظهراب زاده ، جاوید زاده چراغ ، صابر ظهراب زاده ، شاهپور الیاسی ، عیسی اسدی ، محمد علی عسکر زاده ، حیدر بشیری ، بهمن حیدری ، محمد رضا محسنی ، علی ضامن اسد زاده ، مصطفی کرمی می باشند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فاطمه بخشی زاده فرزند علی بخشی زاده دختر نوجوان 12 ساله صالح شهر با حضور در مسابقات تکواندو در شهر اهواز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شود و بر سکوی سوم قرار بگیرد .گفتنی است مربی نوجوانان کاراته صالح شهر سرکار خانم الهام بهداروند می باشد که در سالن ورزشی صالح شهر و زیر نظر پایگاه خواهران ام سلمه س فعالیت می نماید .

برای این دختر نوجوان آرزوی موفقیت بیشتر میکنیم و ان شاءالله به مقام های کشوری دست پیدا کند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 5 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شاهین با 4 برد و یک تساوی قهرمان نوجوانان صالح شهر شد .

روز گذشته اخرین دیدار گروهی فوتبال نوجوانان صالح شهر بین تیم های شاهین و پرسپولیس برگزار گردید که در یک دیدار جذاب و دیدنی هر دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند .

در این دیدار که از ساعت 19:00 آغاز شد تیم شاهین با گل دقیقه 50 و تیم پرسپولیس با گل دقیقه 70 توانستند امتیازات را با هم تقسیم کنند .

توانا معاونت محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، مربیان و جمع کثیری از ورزش دوستان و اهالی صالح شهر حضورداشتند ، که در پایان این مسابقه رئیس شورای اسلامی صالح شهر ضمن تقدیر و تشکر از سردبیر نشریه شاهد صالح شهر بمناسبت روز خبرنگار و اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و وقایع صالح شهر در نشریات و سایتهای کشور ، از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد و افزود با توجه به این هوای گرم و نفس گیر برگزاری چنین مسابقاتی و با همچین کیفیتی جای تشکر دارد و ان شاءالله تداوم بیشتری در رده های مختلف داشته باشد .

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم ، آقای گل و بازیکن اخلاق لوح و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید .

در زیر جدول این مسابقات و تصاویر را مشاهده می کنید...

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 4 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته و در بازی افتتاحیه جام فوتبال نوجوانان صالح شهر تیم خوب شاهین توانست با 4 گل وحدت را شکست دهد .

در این دیدار که از ساعت 19:00 در زمین پرسپولیس برگزار گردید تیم نوجوانان شاهین با گلهای سهیل زمانی (2 گل) ، محمد انوشه (1 گل) و محمد امین علایی (1 گل) از سد تیم وحدت بگذرد و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند .

این مسابقات امروز با دیدار تیم های دربی پرسپولیس و استقلال ادامه خواهد داشت .

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 4 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان در صالح شهر از فردا

مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان صالح شهر باحضور6 تیم در زمین تیم دسته فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزار میگردد .

6 تیم حاضر در این مسابقات استقلال ، پاس ، پرسپولیس ، شاهین ، کشاورز و وحدت می باشند که از روز دوشنبه   28/04/95 به مصاف هم خواهند رفت .

بازی های نوجوانان متولدین 01/01/1380 به بعد

و بازی های جوانان متولدین 01/01/78 به بعد

برنامه هفته اول مسابقات نوجوانان

* دوشنبه ( افتتاحیه ) 04/28  وحدت . شاهین

* سه شنبه04/29 پرسپولیس . استقلال

* چهارشنبه04/30 پاس . کشاورز

برنامه هفته دوم متعاقباً اعلام خواهد شد



تاريخ : 8 / 4 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نوجوانان

اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان از فردا (چهارشنبه 9 تیرماه) در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان از بعدازظهر فردا (چهارشنبه 9 تیر) آغاز می شود. برهمین اساس کادر فنی تیم ملی نوجوانان 25 بازیکن را به این اردو دعوت کرد و بازیکنان دعوت شده باید روز چهارشنبه 9 تیرماه راس ساعت 14 در هتل بلوار تهران واقع در بلوار کشاورز خود را به کادر فنی معرفی کنند.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

 

عارف محمد علی پور، الهیار صیاد منش ، کاظم انتظاری، امیرحسین اسماعیل زاده، علیرضا اسدآبادی ، محمدرضا جعفری، طاها شریعتی، محمدمهدی سرداری، سعید آهنی، امیرحسین حسین پور، امیرحسین خدامرادی، حسین نخودکار، محسن معظمی گودرزی، مهرداد عباسی، محمد شریفی، سیدرضا موسویان، احمدرضا جلالی، یونس دلفی، علی غلامزاده (صالح شهر)، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی و مبین عشایر

 

لازم به توضیح است، اردوی فوق تا روز سه شنبه 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 



تاريخ : 22 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز ثبت نام از تنیس بازان در جام رمضان صالح شهر از امروز

به اطلاع کلیه ورزشکاران در رشته تنیس می رساند که بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، یک سری مسابقات تنیس روی میزجهت برادران برگزار میگردد .

علاقمندان به این رشته جذاب می توانند جهت ثبت نام خود با حضور در حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با ذکر نام و نام خانوادگی و تلفن همراه در این مسابقات ثبت نام و منتظر گروه بندی طی روزهای آینده باشند .

این سری از مسابقات به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و میزبانی پایگاه امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.



تاريخ : 3 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چهارمین دوره مسابقات والیبال صالح شهر که از طرف هیئت ورزشی صالح شهر برگزار گردیده بود تیم خوب کشاورز شهرک نهضت بر سکوی قهرمانی ایستاد .

در این دوره از مسابقات که 8 تیم و در دو گروه a و b شرکت کرده بودند تیم های فولاد و عقاب از صالح شهر و تیم کشاورز شهرک نهضت و پاس حمزه به دوره نیمه نهایی راه یافتند که پس از رودررویی با هم به صورت ضربه دری تیم های پاس شهرک حمزه و تیم شهرک نهضت به فینال راه یافتند .

فینال این مسابقات که در روز جمعه برگزار گردیده بود تیم کشاورز شهرک نهضت توانست با یک بازی خوب و حرفه ای 3 ست را ازآن خود کند و قهرمان شد .

نتیجه ست های بازی فینال :

ست ها :               s4     s3      s2     s1

پاس شهرک حمزه : 25     23     26     11

کشاورز نهضت :      22     25     28     25

گفتنی است در پایان این مسابقات سید سعید موسوی از تیم پاس شهرک حمزه به عنوان بهترین بازیکن اخلاق شناخته شد و هدیه ای نیز به او تقدیم شد . همچنین داوران این مسابقات آقایان فرهاد زمانی ، مرتضی زلقی ، امیر عسکری و امین زمانی نیز تقدیر شدند .



تاريخ : 1 / 3 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شورای ورزشی صالح شهر به سرپرستی آقای علی بهداروند از اوائل سال 1394 برای شروع و برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی در این شهر تلاش کردند که در ابتدا با ابلاغ به همه دسته جات ورزشی خواستار اقدام به بیمه کردن بازیکنان آن دسته جات تیم ها شد مسابقات ورزشی در ابتدا با مسابقات والیبال شروع شد در سال گذشته مسابقات والیبال در سه رده سنی بزرگسالان با حضور 6 تیم در هر دوره برگزار شد که بعد از پایان مسابقات با اهدای جوایز کاپ های قهرمانی از تیم های اول تا سوم تقدیر به عمل آمد .

در مسابقات فوتبال که در سه دوره و در رده های جوانان با عنوان هفته دفاع مقدس در تابستان با حضور 5 تیم برگزار شد که در پایان تیم عقاب صالح شهر قهرمان مسابقات شد و همچنین مسابقات فوتبال چمنی مصنوعی در آذر ماه با عنوان هفته بسیج با حضور 10 تیم در دو گروه 5 تیمی برگزار شد که در پایان دسته ورزشی شاهین با برتری در ضربات پنالتی تیم فوتبال کشاورز را شکست داد و قهرمان مسابقات شد که با اهدا کاپ و جوایز قهرمانی از تیم ها تقدیر به عمل آمد .

و آخرین مسابقات سال 1394 مسابقات فوتبال بزرگسالان دهه مبارک فجر که از اواسط بهمن ماه با حضور 5 تیم شروع شد که در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 10 امتیاز از 4 بازی قهرمان این مسابقات شد و کاپ قهرمانی را کسب کرد .



تاريخ : 25 / 2 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جدول مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال صالح شهر

پاس حمزه و تیم شهرک نهضت صدرنشینان دو گروه

جدول گروه الف )

تیم بازی برد باخت ست برده ست باخته تفاضل امتیاز
شهرک نهضت 2 2 - 6 - 6+ 6
عقاب 2 1 1 3 3 - 3
سبز آب 2 - 2 - 6 6- 3

 

 

 

 

 

 

جدول گروه ب)

تیم بازی برد باخت ست برده ست باخته تفاضل امتیاز
پاس حمزه 2 2 - 6 1 5+ 6
فولاد 2 1 1 3 4 1- 3
دارایی 2 - 2 2 6 4- -

 

 

 

 

 

 

مرحله نیمه نهایی :

سه شنبه 28 اردیبهشت دیدار تیم های نهضت - فولاد

چهارشنبه 29 اردیبهشت دیدار تیم های عقاب - پاس حمزه



تاريخ : 15 / 2 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چهارمین دوره مسابقات والیبال در صالح شهر برگزار می شود .

حسین گماری مسئول برگزاری چهارمین جام والیبال صالح شهر در گفتگویی با ما گفت :در این مسابقات 6 تیم شرکت نموده اند و 3 تیم از صالح شهر و 3 تیم شهرک حمزه ، نهیضت و سبز آب بیرون اعلام آمادگی نموده اند .

در قرعه کشی صورت گرفته که بصورت دوره ای و در 2 گروه تیمی انجام شده است در گروه الف تیم های عقاب صالح شهر ، سبز آب و شهرک نهضت و در گروه ب تیم های فولاد صالح شهر ، دارایی صالح شهر و تیم شهرک حمزه در مقابل هم قرار گرفته اند .

مسئول برگزاری و هماهنگی این مسابقات در ادامه افزود : این مسابقات از تاریخ جمعه 1395/02/17 و از ساعت 18:00 با بازی عقاب و سبزآب افتتاح خواهد شد . گفتنی است میزبانی این مسابقات را هر 3 تیم صالح شهر و در زمین تیم دارایی خواهد بود . 

 



قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریفترین بندگان خدا مبارک باد

12 اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم

پیشرفت و موفقیت نسل آینده ما با دستان پاک معلمین رقم خواهد خورد .

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری  و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز ، شهرستان گتوند به ویژه شهر عزیزمان صالح شهر مشق عاشقي مي كنند ، برای همه  این عزیزان سلامت، سعادت و خوشبختی آرزو نموده، اميدوارم كه با توجه به تمام کم و کاستی هایی که وجود دارد ، به مدد خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر  باشيم.



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پرسپولیس پرافتخار ترین تیم صالح شهر در تمام ادوار گذشته

پرسپولیس در20سال گذشته هفت دوره قهرمان مسابقات صالح شهر شده که به نوعی پرافتخارترین تیم این مسابقات می باشد و در باقی سال ها  مسابقاتی برگزار نشده است .

در 20 سال اخیر هیئت فوتبال صالح شهر  10دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان برگزار گردیده است که از تمامی دوره های برگزار شده  سال 73  یک دوره وحدت و در سال 77 استقلال و در سال 92 شاهین قهرمان مسابقات شده اند در 7 دوره دیگر پرسپولیس بر سکوی قهرمانی ایستاده است . در زیر تعداد قهرمانی پرسپولیس در سالهای گذشته نشان داده شده است . 

تیم پرسپوبس صالح شهر در خارج از صالح شهر نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و با 6 قهرمانی و شرکت در جام های بزرگ توانسته رقابت خوبی با تیم های مناطق مختلف داشته باشد .

 

 

 

 



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پرسپولیس صالح شهر قهرمان جام بزرگسالان در سال 94 شد

عیدی پرسپولیس صالح شهر به هواداران با هفتمین قهرمانی

 

مسابقات فوتبال بزرگسالان صالح شهر یادواره دهه مبارکه فجر در تاریخ 4بهمن باحضور 6 تیم قرعه کشی شد که بعد از قرعه کشی تیم پاس صالح شهر از حضور درمسابقات انصراف داد و بازی ها با پنج تیم عقاب ، استقلال ، پرسپولیس ، کشاورز و شاهین به صورت دوره ای از تاریخ 26بهمن با بازی استقلال و کشاورز در زمین عقاب صالح شهر شروع شد .  بعد از انجام هفته اول مسابقات بخاطر در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی این مسابقات با یک وقفه کوتاه از هفته دوم اسفندماه ازسرگرفته شد و در هفته پایانی مسابقات تیم پرسپولیس توانست با تک امتیازی که از بازی با تیم عقاب کسب کند با 10 امتیاز از چهار بازی قهرمان مسابقات فوتبال صالح شهر شود.

 

در پایان این بازی که باحضور اهالی ورزش و تماشاگران پرشور صالح شهری همچنین آقایان حاج امیر زمانی رییس شورای اسلامی صالح شهر و محمود بلیوند و امین دادور و همچنین مسوول پایگاه بسیج صالح شهر با اهدا کاپ قهرمانی به سه تیم اول مسابقات و همچنین اهدای کاپ اخلاق به تیم شاهین این مسابقات به پایان رسید.

 

آقای علی بهداروند سرپرست ورزش صالح شهر درپایان ضمن تشکر از همه مردم صالح شهر و شهردارمحترم و شورای اسلامی صالح شهر همچنین کلانتری 11صالح شهر از آقایان علی کیارسی بهداروند و بهزاد بهداروند ومصطفی اسپره اعضاء هییت فوتبال صالح شهر که در برگزاری این مسابقات تلاش فراوان کردند تشکر و قدردانی کردند.

 

سرپرست ورزش صالح شهر  در پایان از آقای امیدوار جمالپور رییس ورزش و جوانان شهرستان گتوند که دراین یک سال خدمات گسترده ای به ورزش صالح شهر کردند کمال قدردانی و تشکر رو انجام دادند.

 

همچنین آقای بهداروند اعلام کردن در جلسه ای که به زودی برگزار می شود با اهدای هدایایی از داوران این دوره از مسابقات قدردانی خواهند کرد.

 


دراین مسابقات پرسپولیس از4 بازی 3 برد 1 تساوی و با 8 گل زده و4 گل خورده با 10 امتیاز قهرمان شد.
مقام دوم استقلال از4 بازی 3 برد و1 باخت با 9 گل زده و2 گل خورده و9 امتیاز دوم شد.
مقام سوم عقاب از4 بازی 1 برد1 باخت و 2 تساوی 7 گل زده و5 گل خورده با 5 امتیاز سوم شد
مقام چهارم شاهین از4 بازی 1 برد1 تساوی و2 باخت با 5 گل زده و7 گل خورده و4 امتیاز چهارم شد
مقام پنجم کشاورزاز 4 بازی 4 باخت با 1 گل زده و12 گل خورده بدون امتیاز پنجم شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طایفه بزرگ منجزی در بقعه بابازاهد گیلانی ( چلو ) تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

در این مراسم جمع کثیری از بزرگان تیره های مختلف منجزی از نماینده منتخب مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس دهم با ذبح و قربانی چندین گوسفند ، موفقیت وی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی در مسجد جامع صالح شهر با تشکر از حضور حماسی مردم صالح شهر گفت: تشکر می کنم از تمام مردم در این شهر عزیز که در انتخابات شرکت کردید.

امروز بحث انتخابات تمام شده است و همه برادر و خواهر شدیم و از این به بعد باید به فکر ساختن شهر و روستاهای خود باشیم.

وی با بیان ناراضی بودن وضع منطقه گفت: مسولین و تمام مدیران منطقه باید تلاش کنند ما به دنبال تغییری هستیم که به دنبال آن پیشرفت ایجاد شود. هر سال باید پیشرفت نسبت به سال قبل داشته باشیم./

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع صالح شهر از شرکت عظیم مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

مهندس عباس نوری ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت : امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد .

کاندیدای دهمین دوره مجلس افزود : از همه کسانی که با آگاهی مرا پذیرفته و یا نپذیرفته اند تشکر می نمایم و این حضور مهم بود که بحمدالله به وقوع پیوست و مردم شرکت چشم گیری داشتند .

مهندس عباس نوری ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سهراب گیلانی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت همه باید با اتحاد و همدلی با منتخب مردم بتوانیم مشکلات را حل نموده و شهر و شهرستان های آبادی داشته باشیم .

مهندس عباس نوری در پایان این مراسم آرزوی فردایی بهتر برای صالح شهر با کمک هم را نمود .

در حاشیه این مراسم مردم صالح شهر از حضور ایشان و در بین مردم تقدیر نمودند و برای این عزیز آرزوی سلامتی نمودند .

گفتنی است مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس از حوزه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه بودند که تعداد 11184 رای را کسب نمودند .



تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نتایج نهایی انتخابات در شوشتر و گتوند اعلام شد

سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار شوشتر با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه اصلی شهرستان شوشتر و گتوند به پایان رسیده و سهراب گیلانی در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت، گفت: مشارکت واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند، 70 درصد بوده است.
حیدر نجفی از پایان شمارش آرا در مجموع 264 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 188 شعبه اخذ رأی در حوزه اصلی شهر شوشتر و بخش مرکزی و دو حوزه میان آب و شعیبیه و 76 شعبه اخذ رأی نیز در حوزه فرعی گتوند و عقیلی مستقر شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
فرماندار شوشتر همچنین در خصوص نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان تصریح کرد: در شوشتر و حوزه‌های فرعی میان آب و شعیبیه به ترتیب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری با 37 هزار و 424 رأی، آیت‌الله عباس کعبی با 33 هزار و 437 رأی، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر با 28 هزار و 409 رأی، آیت‌الله  سیدعلی شفیعی با 27 هزار و 601 رأی، آیت‌الله سیدکریم فرحانی با 25 هزار و 319 رأی، آیت‌الله علی فلاحیان با 24 هزار و 53 رأی و آیت‌الله محمد احمدی شاهرودی با 15 هزار و 751 رأی، حائز اکثریت آراء شدند.
نجفی مجموع آراء مأخوذه در انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان را 192 هزار و 33 رأی عنوان کرد و گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند 70 درصد بوده است.



سعید کریمی نوجوان صالح شهری قهرمان مسابقات دوی صحرا نوردی شهرستان گتوند گردید

علی اکبر برزگر در گفتگویی با ما گفت : بمناسبت دهه مبارک فجر و آغاز این دهه یک سری مسابقات دوی صحرانوردی برگزار که در این مسابقات بیش از 40 ورزشکار در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان گتوند و عضو سابق تیم ملی دوومیدانی کشور در ادامه افزود : در این مسابقات که امروز صبح در شهرستان گتوند برگزار گردید نفرات اول تا سوم در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و همچنین ورزشکار برتر سال و ورزشکار اخلاق این دوره از مسابقات مشخص شدند که در پایان به این ورزشکاران جوایز نفیسی اهداء گردید .

برزگر که خود دارای چندین عنوان قهرمانی استان و کشور می باشد گفت : مسابقات در سطح خوبی برگزار گردید و آینده خوبی را در آینده برای این جوانان و نوجوانان خواهم دید .

قهرمانان این دوره از مسابقات :

مقطع ابتدایی :

1)       سعید کریمی (صالح شهر)

2)       سامان گتوندی (گتوند)

3)       علی عسکر (گتوند)

مقطع راهنمایی :

1)       محمد رضا وردی پور (سماله)

2)       حسین حسینوند(کایدان)

3)       محمد رضایی(کایدان)

دونده کار برتر سال 94 محمد رضا وردی پور از شهر سماله و دونده کار اخلاق علی عسکری از شهرستان گتوند

ما هم به نوبه خود این عنوان قهرمانی را به نوجوان صالح شهری ، خانواده محترم ایشان و همچنین دبیر زحمتکش جناب آقای روح الله خواجه زاده تبریک عرض نموده و برای این عزیز آرزوی سلامتی به همراه موفقیت های روز افزون از خداوند متعال خواستاریم.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد